WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Λαμψάκου 11, Αθήνα, 11528
(+30) 215 515 0525
[email protected]
Follow us

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ FACEBOOK POST. ΥΠΑΡΧΕΙ;

Έχεις ένα ωραία στημένο Fan Page για την επιχείρησή σου και τώρα αναρωτιέσαι τι είδους Facebook post θα πρέπει να κάνεις για να προσελκύσεις όσο το δυνατόν περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού σου.

Το να δημιουργήσεις το τέλειο Facebook post δεν είναι και πυρηνική φυσική. Ή μήπως είναι; Κατά καιρούς έχουμε ακούσει διάφορες συμβουλές, έξυπνα tips, μαγικά φίλτρα και ευχές που πρέπει να πει ο Fan Page Manager για να κάνει επιτέλους αυτό το πολυπόθητο τέλειο post. Τελειότητα. Τελικά υπάρχει; Στα αυτοκίνητα εννoούμε τη Ferrari, στην τέχνη τη Μόνα Λίζα, στο Facebook; Ίσως τελικά εννoούμε κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία έντονων συναισθημάτων, ίσως κάτι που δημιουργεί έμπνευση. Όπως και να ‘χει, είναι καλό να παλεύουμε καθημερινά για να φτάσουμε την τελειότητα, όποια και αν είναι τελικά αυτή, όπως και αν ορίζεται. Παρακάτω, θα δούμε μερικές βασικές συμβουλές για τη δημιουργία του “τέλειου” post στο Fan Page της επιχείρησής μας.

1. Post copy

Η συμβουλή, σύμφωνα με έρευνα, είναι το post μας να μην υπερβαίνει τους 90 χαρακτήρες, μάλιστα ιδανικά πρέπει να είναι μεταξύ 70 και 90 χαρακτήρων. Στην πραγματικότητα αυτό δεν εφαρμόζεται παντού. Εξαρτάται από το είδος του post, διαφημιστικό, επικοινωνιακό, storytelling κ.τλ.. Επίσης, αν έχετε κάτι σημαντικό να πείτε, καλό είναι να μην το περιορίζετε στους 90 χαρακτήρες. Μία ανακοίνωση, κάτι που είστε σίγουροι ότι αποτελεί χρήσιμο και ενημερωτικό υλικό για το κοινό σας μπορείτε να το αναπτύξετε όσο θέλετε. Εντάξει, δε χρειάζεται να φτάσετε τους 60.000 χαρακτήρες (αυτό είναι το όριο χαρακτήρων ενός Facebook post).

Επίσης, πάλι ανάλογα με το στόχο σας και το ύφος της επιχείρησής σας, είναι καλό να κάνετε ερωτήσεις, ή να περιλαμβάνετε ερωτήσεις στα post σας. Η ερώτηση πάντα αυξάνει το βαθμό αλληλεπίδρασης, γιατί φυσικά είναι πιο πιθανό κάποιος να θελήσει ν’ απαντήσει. Ακόμα και αν δε λάβετε κάποια απάντηση μην απογοητευτείτε, να θυμάστε ότι το μέσο είναι αμφίδρομο και για να υπάρξει πραγματική αμφίδρομη επικοινωνία και η επιθυμητή αλληλεπίδραση, θα πρέπει να ξεκινήσετε ν’ απευθύνεστε στο κοινό σας.

Φυσικά, το κείμενό σας θα πρέπει να είναι σωστό ορθογραφικά και συντακτικά. Ανάμεσα σε εκατομμύρια post που γίνονται καθημερινά, κανένας δε θέλει να κουραστεί για να διαβάσει κάτι, απλά θα το προσπεράσει.

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

2. Call to action

Πόσες φορές έχουμε ακούσει το “call to action”; Πολλές. Δε χρειάζεται όμως κάθε φορά τα post σας να έχουν ως στόχο την πώληση. Να μην ξεχνάτε ότι ο κύριος στόχος των Social Media είναι να δημιουργήσουν ενδιαφέρον και μέσα από αυτό το ενδιαφέρον οι επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε πώληση. “Call το action” μπορεί να περιέχει και ένα post χωρίς να βάλουμε link για το site μας, χωρίς θαυμαστικά και φυσικά χωρίς τις λέξεις αποκτήστε, πάρτε, δείτε κ.τλ., απλά προσαρμόζοντας το ύφος του κειμένου μας και αλλάζοντας τον τρόπο έκφρασης.

3. Media

Χρησιμοποιήστε την εικόνα, ή το βίντεο, το link preview ή το gif, απλά ποτέ μην κάνετε ένα post το οποίο περιέχει μόνο κείμενο. Και όχι δεν αφορά τον αλγόριθμο, εξάλλου όπως είπαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, ένας Social Media Manager δεν κυνηγάει ποτέ τον αλγόριθμο. Αυτό αφορά καθαρά τους χρήστες ως ανθρώπινα όντα. Οποιοδήποτε από τα παραπάνω, δημιουργεί περιέργεια και τραβάει το μάτι περισσότερο από ένα σκέτο, χωρίς χρώμα, χωρίς κίνηση κείμενο.

4. Time

Χρησιμοποιήστε τα Facebook Insights, παρατηρήστε τις ώρες που το κοινό σας είναι ενεργό και στοχεύστε αυτές τις ώρες. Υπάρχει η θεωρία που λέει ότι τα post θα πρέπει να γίνονται μετά τις 5 το απόγευμα και κυρίως Σαββατοκύριακα. Όμως, όλα αυτά είναι θεωρίες όπως είπαμε και στην αρχή. Και είναι θεωρίες, επειδή περιλαμβάνουν γενικούς κανόνες, οι οποίοι δεν εφαρμόζονται σε ειδικές περιπτώσεις και η κάθε επιχείρηση αποτελεί μια τέτοια ειδική περίπτωση. Παρότι αυτό είναι απλά ένας ακόμα οδηγός, είναι καλό να ξέρετε πότε σας ακούει το κοινό σας.

Κλείνοντας, θα προτείναμε να παρακολουθείτε τα πολύτιμα στοιχεία των Insights, να πειραματίζεστε, να εφαρμόζετε, να ελέγχετε, να αξιολογείτε και να προσαρμόζετε. Γιατί όπως είπαμε και πιο πάνω, η κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική, από το εσωτερικό περιβάλλον, μέχρι το εξωτερικό περιβάλλον και τους παράγοντες που το επηρεάζουν. Η διαχείριση των Social Media δε βασίζεται σε tips που “γιατρεύουν” τα πάντα, βασίζεται σε διαρκή έρευνα, σε προσπάθεια και κυρίως σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing με συγκεκριμένο, σαφή, μετρήσιμο, εφικτό και πραγματικό στόχο.

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες της δικής σου επιχείρησης και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο social media marketing;

 

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο