WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Πατησίων 137, Αθήνα, 11251
(+30) 210.32.100.11
info@weeroot.gr
Follow us

ΘΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ FANS ΣΕ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ; ΜΑΘΕ ΠΩΣ.

Ας δούμε μερικά στατιστικά.

92% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις συστάσεις του στενού κοινωνικού τους κύκλου περισσότερο από κάθε άλλη μορφή marketing.

77% των καταναλωτών είναι πιθανότερο να προχωρήσουν σε αγορά, όταν έχουν ενημερωθεί γι’ αυτό από φίλους ή οικογένεια.

43% των καταναλωτών είναι πιθανότερο να προχωρήσουν στην αγορά ενός προϊόντος, για το οποίο έμαθαν στα social media.

Η ανάπτυξη μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής στα social media, αποτελεί το εργαλείο για τη μετατροπή των fans σε πιστούς ακόλουθους. Δες παρακάτω 5 τακτικές που προτείνουμε.

1. Δημιούργησε στοχευμένο περιεχομένο.

Όταν έρθει η ώρα για τη διαχείριση ενός brand στα social media, τότε η στρατηγική στόχευσης συνήθως εγκαταλείπεται, σε βαθμό που το περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται και δημοσιεύεται, να μην ανταποκρίνεται αρχικά στις ανάγκες της επιχείρησης και έπειτα στο προφίλ του κοινού στόχου, με αποτέλεσμα οι χρήστες που αποτελούν το κοινό αυτό να μη συνδέονται με το brand και να μειώνεται κατά μεγάλο βαθμό η πιθανότητα πραγματοποίησης αγοράς, ή και επιστροφής τους για επαναληπτική αγορά σε δεύτερο στάδιο.

Η στοχευμένη δημιουργία περιεχομένου είναι αυτή που θα δημιουργήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι χρήστες ν’ αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή μας, να προχωρήσουν στην αγοραστική διαδικασία και το κυριότερο να επιστρέψουν για επαναληπτική αγορά.

2. Αλληλεπίδρασε

Η “σοβαρή”, “εταιρική” διαχείριση των εταιρικών λογαριασμών στα social media έχει σταματήσει να φέρνει αποτελέσματα εδώ και καιρό. Η πελατοκεντρική προσέγγιση, η προσωποποιημένη διαχείριση και η βαθύτερη ενασχόληση με τις ανάγκες του πελάτη, αποτελούν τακτικές ενέργειες απαραίτητες πλέον για τη μετατροπή του σε πιστό δορυφόρο που θα διαφημίσει το brand μας στο κοινωνικό του κύκλο και θα επιστρέψει ξανά και ξανά για ν’ αποκτήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας. Στα social media, ο διαμοιρασμός μιας δημοσίευσης, η απάντηση σε ένα σχόλιο ή σε μια κριτική, καθώς και η επιβράβευση με μια αναφορά στο όνομά του αποτελούν μερικές μόνο από τις ενέργειες που μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για την επιχείρησή μας.

3. Πρόσφερε προνόμια

Στα πλαίσια της επιβράβευσης και της προσφοράς αξίας, δημιούργησε περιεχόμενο το οποίο έχει κάτι να προσφέρει στους χρήστες. Η μονόπλευρη τακτική πώλησης δεν προσφέρει αξία, εκτός αν περιέχει αποκλειστικές προσφορές, εκπτώσεις κ.α.. Η δημιουργία περιεχομένου αξίας μπορεί να περιλαμβάνει ψυχαγωγία, ενημέρωση, ακόμα και συμβουλές σχετικές με το αντικείμενο δραστηριοποίησης της επιχείρησης. Κάνε τους χρήστες να αισθανθούν ότι ανήκουν σε μια κοινότητα, σε μια ομάδα από την οποία λαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια.

4. Ενθάρρυνε την κριτική

Κανάλια social media όπως το Facebook, προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα ν’ αφήσουν κάποια κριτική για την επιχείρηση. Οι κριτικές πολλές φορές μπορεί να μην είναι οι επιθυμητές, περιέχοντας αρνητικά σχόλια και παράπονα. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό. Έχει παρατηρηθεί ότι η ενεργή ενασχόληση με πελάτες που έχουν παράπονα και η εκπλήρωση της επιθυμίας τους ή η προσαρμογή των ενεργειών μας για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών τους, έχει μετατρέψει αυτούς τους πελάτες σε πιστούς επσιτρεφόμενους πελάτες, οι οποίοι μάλιστα διαφημίζουν με τον καλύτερο τρόπο την επιχείρησή μας.

5. Να είσαι δημιουργικός

Η προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή προσφορά των υπηρεσιών και των προϊόντων της επιχείρησής μας είναι μια διαδικασία που δε σταματάει ποτέ. Σκοπός είναι η επιχείρηση να παραμένει δημιουργική με φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες που δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και δυνατά συναισθήματα, συναισθήματα τα οποία συνδέουν τους χρήστες με το brand. Η ανάπτυξη δε προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία προσφέρουν αξία και είναι αναγκαία στους καταναλωτές, προσφέρουν στην επιχείρησή μας την απαραίτητη αξία.

Η μετατροπή των επισκεπτών της επιχείρησης στα κανάλια social media σε πιστούς ακόλουθους που λειτουργούν ως δορυφόροι καλής διαφήμισης για το brand μας εντείνοντας το word-of-mouth είναι μια διαδικασία που απαιτεί στρατηγική, συνέπεια και συνέχεια. Κατ’ αυτόν τον τρόπο όμως, επιτυγχάνεται η ενίσχυση της βιωσιμότητας, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη, ανάπτυξη η οποία θα δημιουργήσει τη ζητούμενη διαφοροποίηση από τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στο σημερινό απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες της δικής σου επιχείρησης και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο social media marketing;

 

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close