WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Πατησίων 137, Αθήνα, 11251
(+30) 210.32.100.11
[email protected]
Follow us

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ DIGITAL MARKETING. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ;

Στρατηγική digital marketing, όρος που γενικά είναι γνωστός, ειδικά όμως είναι άγνωστος και παράλληλα παραλείπεται η σημασία του από τις περισσότερες επιχειρήσεις.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στρατηγική, ένα σύνολο ενεργειών που σχεδιάζονται για να επιτύχουμε έναν συνολικό στόχο. Όταν μια επιχείρηση θέσει το που θέλει να φτάσει (στόχος), η στρατηγική δείχνει το πως θα φτάσει εκεί. Από τον ορισμό λοιπόν και μόνο, γίνεται κατανοητή η σημασία και η βαρύτητα της στρατηγικής digital marketing για κάθε επιχείρηση, αποτελώντας τον άξονα λειτουργίας, κίνησης και εξέλιξης, ώστε να επέλθει ορθώς η δημιουργία, η ανάπτυξη, ο διαχωρισμός και εν τέλει η πολυπόθητη βιωσιμότητα. Πιο συγκεκριμένα, η στρατηγική digital marketing αποτελεί το πολυσέλιδο (όχι υποχρεωτικά) εκείνο πλάνο που περιέχει όλες τις λεπτομέρειες οι οποίες αφορούν τη στοχευμένη χρήση των διαθέσιμων online καναλιών και την εφαρμογή των κατάλληλων εργαλείων που θα συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου.

Πάμε να δούμε γιατί είναι σημαντική η στρατηγική digital marketing για μια επιχείρηση ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Οργάνωση διαθέσιμων πόρων. Με τη σχεδίαση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής digital marketing, γνωρίζουμε από την αρχή τα κανάλια και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ώστε να επιτευχθούν οι στρατηγικοί στόχοι. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουμε την επένδυση σε επίπεδο έμψυχου αλλά και άψυχου δυναμικού.

Βελτιστοποίηση της κατεύθυνσης της εταιρείας. Η στρατηγική digital marketing προσφέρει καλύτερη και πιο εναρμονισμένη λειτουργία σε μια εταιρεία, καθώς ο κάθε ένας γνωρίζει το τι ενέργειες πρέπει να κάνει σε συντονισμό με το υπόλοιπο ανθρώπινο δυναμικό. Έτσι, όλοι κινούνται και εργάζονται ως προς την κατεύθυνση των στρατηγικών στόχων, όπως αυτοί ορίζονται από το πλάνο digital marketing. Αυτό σημαίνει ότι η επίτευξη ενός στόχου, όπως για παράδειγμα η αύξηση των πωλήσεων, μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματικότερα, αν από την αρχή είναι γνωστά τα κύρια χαρακτηριστικά, όπως τα επιλεγμένα εργαλεία και τα κανάλια, η διαθέσιμη επένδυση και το χρονικό πεδίο.

Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Το να ξεχωρίσει η επιχείρησή μας ανάμεσα από τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, αποτελεί για όλους διακαή πόθο, καθότι κάτι τέτοιο αυξάνει τα leads και άρα την πιθανότητα πώλησης. Μια επιχείρηση με σαφή σχεδίαση της στρατηγικής digital marketing, γνωρίζει καλύτερα την αγορά, έχει μελετήσει και γνωρίζει σε βάθος τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, έχει εντοπίσει ή δημιουργήσει το συγκριτικό πλεονέκτημα, έχει  δημιουργήσει τα κοινά-στόχους και τέλος διαθέτει τα εργαλεία ελέγχου της απόδοσης, άρα έχει τη δυνατότητα να διενεργήσει τις κατάλληλες προσαρμογές για να επιτευχθεί ο στρατηγικός στόχος. Όλα αυτά, σε αντίθεση με μια ανταγωνιστική επιχείρηση, η οποία ακολουθεί ένα γενικό και αόριστο στόχο, χωρίς να έχει θέσει τις δεκάδες αυτές παραμέτρους εντός ενός πλάνου στρατηγικής digital marketing.

Προσαρμογή σε διαφοροποιούμενο περιβάλλον. Σήμερα, το marketing είναι πιο συνδεδεμένο με την τεχνολογία από ποτέ. Από την άλλη, η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Αυτό δημιουργεί και στο marketing την απαίτηση να εξελιχθεί και να προσαρμοστεί. Επομένως, και οι επιχειρήσεις οφείλουν να κάνουν το ίδιο, ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικές σε ένα σκληρό επιχειρηματικό περιβάλλον. Πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί η ανάγκη των επιχειρήσεων να μετατρέψουν τα websites τους σε responsive, λόγω της ολοένα αυξανόμενης χρήσης φορητών συσκευών όπως smartphones και tablets.

Βελτιωμένη επιστροφή της επένδυσης (ROI). Ουσιαστικά, ο κύριος σκοπός κάθε επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις που σχεδιάζουν και εφαρμόζουν από την αρχή μία ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing, διαθέτουν εργαλεία ελέγχου της απόδοσης, μέσω των οποίων μπορούν να προσαρμόζουν τις ενέργειές τους για να επιτύχουν τη βέλτιστη απόδοση και να ενισχύσουν το ROI. Η ύπαρξη μιας στρατηγικής digital marketing, δίνει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης μιας πληθώρας εξειδικευμένων εργαλείων και όχι απλά της “διαφήμισης του site”. Τα εξειδικευμένα αυτά εργαλεία προσφέρουν τα μέγιστα για να οδηγηθεί η επιχείρηση σε εκθετική ανάπτυξη και σε διεύρυνση της βιωσιμότητάς της στο έντονα ανταγωνιστικό σημερινό περιβάλλον.

 

Με μια πρώτη ματιά, θα έλεγε κάποιος ότι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής digital marketing αφορά περισσότερο τις μεγάλες επιχειρήσεις. Ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις μπορεί να μοιάζει με πολυτέλεια, όμως οφελεί πολλαπλά. Στην  πραγματικότητα, μπορεί να θεωρηθεί σημαντικότερη για τις μικρές επιχειρήσεις. Η εκμετάλλευση μέχρι και του τελευταίου ευρώ της επένδυσης αποτελεί για τις μικρές επιχειρήσεις ίσως τον κρισιμότερο παράγοντα για τη βιωσιμότητά τους. Η συνήθως περιορισμένη επένδυση που μπορεί να διαθέσει μία μικρή επιχείρηση, ειδικά στο πεδίο του marketing, είναι σημαντικό να γίνει όσο το δυνατόν πιο οργανωμένα, καθώς το περιορισμένο οικονομικό εύρος δεν προσφέρει χώρο για δοκιμές και λάθη. Άρα, η επιστροφή της επένδυσης πρέπει να είναι η μέγιστη δυνατή, ώστε να είναι δυνατή η συνέχιση των ενεργειών και τις επόμενες χρονικές περιόδους. Φυσικά το ίδιο ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους.

Δεν είναι απαραίτητο να καταναλωθούν δεκάδες εργατοώρες για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής digital marketing. Δεν είναι απαραίτητο να εκτείνεται σε δεκάδες σελίδες. Είναι όμως απαραίτητο να είναι σωστά δομημένη, ακολουθούμενη από μια ενδελεχή μελέτη, τόσο της αγοράς, όσο και του ίδιου του προϊόντος. Δημιουργείται πάντα ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησης, ώστε να είναι ολοκληρωμένη, περιεκτική, στοχευμένη, σύγχρονη και συντονισμένη.

 

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες της δικής σου επιχείρησης και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο digital marketing;

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο