WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Πατησίων 137, Αθήνα, 11251
(+30) 210.32.100.11
[email protected]
Follow us

SOCIAL MEDIA, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ.

Σήμερα, όλα τα εστιατόρια πασχίζουν να μπουν στα social media, να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τα κέρδη τους, άλλα με επιτυχία και άλλα με τρόπο που όχι μόνο δεν αυξάνει το κέρδος, αλλά προκαλεί μεγάλη ζημιά στην επιχείρηση. Έχουμε αναφέρει παλαιότερα σε δύο άρθρα μας γιατί τα social media είναι το απόλυτο κανάλι για την εστίαση (δες εδώ το α’ μέρος, δες εδώ το β’ μέρος), όμως πλέον ο ανταγωνισμός των εστιατορίων που συμμετέχουν έχει αυξηθεί εκθετικά, το κοινό έχει ωριμάσει και ο ανταγωνισμός της online προβολής και προώθησης έχει δημιουργήσει την ανάγκη όχι μόνο για ποιοτικότερη παραγωγή περιεχομένου, αλλά και για μια ολοκληρωμένη στρατηγική social media marketing, ώστε να φτάσει η επιχείρηση στο σημείο όπου το σύνολο των online ενεργειών της να συμβάλλει πραγματικά στην αύξηση των πελατών και συνεπώς των κερδών της. Παρακάτω θα δούμε 4 μόνο από τους πολλούς τρόπους, για να ενισχύσεις την απόδοση της επένδυσης του εστιατορίου σου στα social media.

1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ

Το να είσαι σε κάθε social media κανάλι δεν είναι η καλύτερη τακτική, πόσο μάλλον όταν οι διαθέσιμοι πόροι σου σε χρήματα και ανθρώπινο δυναμικό είναι περιορισμένοι. Επέλεξε το κατάλληλο κανάλι, ανάλογα με το κοινό που επιθυμείς να προσελκύσεις. Αν για παράδειγμα το κοινό σου είναι νέοι κάτω των 25 ετών, τότε ίσως θα πρέπει να συμπεριλάβεις στη social media marketing στρατηγική σου το Snapchat. Αν όμως έχεις ένα πιο κλασικό κοινό με διάφορες ηλικίες, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις το Facebook, το κανάλι με το μεγαλύτερο κοινό. Ερεύνησε την ηλικία του υφιστάμενου κοινού σου ή την ηλικία του κοινού που επιθυμείς να προσεγγίσεις και στόχευσε το μέσα από τα κατάλληλα κανάλια. Μην ξεχάσεις το Instagram, το αγαπημένο κανάλι των food lovers.

2. ΜΗΝ ΣΠΑΜΑΡΕΙΣ

Η τακτική του “όσο περισσότερα post τόσο καλύτερα” δεν είναι η πλέον ενδεδειγμένη. Η υπερέκθεση του κοινού σε χιλιάδες posts καθημερινά, δημιουργεί τα αντίθετα συναισθήματα από αυτά που περιμένουμε και συνήθως αρνητικές αντιδράσεις. Επιπλέον, λόγω αυτής της υπερέκθεσης, το κοινό βαριέται εύκολα. Η τακτική όμως που εφαρμόζεται μέσα από μία σωστά αναπτυγμένη social media marketing στρατηγική, μας οδηγεί στη βαθύτερη ανάλυση του κοινού στόχου, στη δημιουργία ποιοτικότερου περιεχομένου και φυσικά στην αύξηση των αλληλεπιδράσεων που με τη σειρά τους οδηγούν σε νέους πελάτες και στην πολυπόθητη αύξηση των κερδών. Πρόσεξε άρα πότε, τι, πως και γιατί δημοσιεύεις.

3. ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ

Δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλο εστιατόριο ή αλυσίδα εστιατορίων για να επενδύσεις στα social media. To social media marketing αφορά ακόμα και τα πολύ μικρά εστιατόρια. Οι χρήστες ελέγχουν καθημερινά πάνω από 150 φορές το κινητό τους. Δε θα ήθελες μία ή και περισσότερες από αυτές τις φορές να βρεθεί το εστιατόριό σου μπροστά στα μάτια τους; Στόχευσε τοπικά και ενίσχυσε το real-time local marketing. Βεβαιώσου ότι σε ακούει το κοινό που όντως σε ενδιαφέρει, ανάπτυξε ενδιαφέρον περιεχόμενο και έπειτα δημιούρησε εύκολους τρόπους επικοινωνίας που θα διευκολύνουν την μετατροπή του χρήστη σε πελάτη.

4. ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Καλές οι ανανεώσεις στο Facebook με το ηλιοβασίλεμα και οι φωτογραφίες της κουζίνας στο Instagram, όμως όπως είπαμε και πιο πάνω, το κοινό έχει γίνει πιο απαιτητικό, καταναλώνει δυσκολότερα το προσφερόμενο περιεχόμενο και βαριέται εύκολα. Αυτό οδηγεί στη μείωση της απόδοσης της επένδυσης που κάνεις στα social media για το εστιατόριό σου και στην πραγματικότητα το πραγματικό όφελος που έχεις είναι ελάχιστο. Τι πρέπει να κάνεις; Να προχωρήσεις παρακάτω. Να διαδράσεις με το κοινό εντός και εκτός του καταστήματος, να χρησιμοποιήσεις το περιεχόμενο που δημιουργεί το κοινό και να το ανταμείψεις παρακολουθώντας τις ενέργειες που κάνει στα social media. Για παράδειγμα, παρακολούθησε τους πιο πιστούς σου πελάτες online και αντάμειψέ τους με ένα δωρεάν γλυκό κατά την επίσκεψή τους στο εστιατόριο. Βρες τους μεγαλύτερους fans σου και χτίσε τους brand ambassadors. Πως; Μάθε εδώ.

Το social media marketing για τα εστιατόρια είναι μια απαραίτητη επένδυση. Μία επένδυση όμως, που πρέπει να γίνει με τα σωστά βήματα και την κατάλληλη στρατηγική για να αποδώσει τα μέγιστα. Απαιτεί στοχευμένες ενέργειες, υπομονή, μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και συνεχή έλεγχο για να πραγματοποιούνται οι απαραίτητες προσαρμογές και να επιτυγχάνεται το μέγιστο αποτέλεσμα.

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες του δικού σου εστιατορίου και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο social media marketing;

 

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο