WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Πατησίων 137, Αθήνα, 11251
(+30) 210.32.100.11
info@weeroot.gr
Follow us

FACEBOOK BUSINESS PAGE. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ WEBSITE;

Το Facebook έχει πλέον ξεπεράσει τις 40 εκατομμύρια small business pages γεγονός που δε θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση, καθώς το να δημιουργήσει κανείς μια σελίδα για την επιχείρησή του είναι εντελώς δωρεάν. Παράλληλα, μην ξεχνάμε το γεγονός ότι αυτόματα αποκτά κανείς τη δυνατότητα πρόσβασης σε περισσότερους από 1 δις χρήστες. Επίσης, η οικονομική κρίση που διανύουμε, έχουμε ξαναπεί σε προηγούμενο άρθρο μας ότι έχει εισβάλει για τα καλά στο χώρο των επιχειρήσεων και στον τρόπο που αυτές πλέον διαχειρίζονται τα κεφάλαια που επενδύουν για τη digital παρουσία και προβολή τους. Με αυτά τα δεδομένα, οι επιχειρήσεις προχωρούν πλέον στη δημιουργία Facebook business pages παραλείποντας το εταιρικό website. Είναι όμως το Facebook business page αρκετό;

Χωρίς αμφισβήτηση, ένα Facebook business page που είναι ενεργό προσελκύει χρήστες και δέχεται αλληλεπιδράσεις, αλληλεπιδράσεις οι οποίες με τη σειρά τους δημιουργούν leads και leads τα οποία καταλήγουν στις πολυπόθητες για κάθε επιχείρηση μετατροπές. Το Facebook όμως, όπως και τα υπόλοιπα digital κανάλια social media, είναι αυτό που αποκαλούμε “wall garden”, ένα website δηλαδή το οποίο κρατά το χρήστη “εγκλωβισμένο” σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του και δεχόμενος τα χαρακτηριστικά του. Αυτό αποτελεί πρόβλημα καθότι δε μπορούμε να ελέγξουμε τα ερεθίσματα που δέχεται ο χρήστης, τις διαφημίσεις άλλων brands, ακόμα και άμεσα ανταγωνιστικών brands την ώρα που αυτός βρίσκεται στο Facebook business page μας. Περαιτέρω, ο χρήστης βρίσκεται σε ένα περιβάλλον, το οποίο μέσω του όγκου και της ποικιλίας πληροφορίας, τον αποσπά συνεχώς από το περιεχόμενο που η επιχείρηση επιθυμεί να του μεταδώσει.

Η μετάδοση του μηνύματος προς το κοινό στόχο αποτελεί για κάθε επιχείρηση το ζωτικό σημείο από το οποίο εξαρτάται η δημιουργία μετατροπών. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος στο digital κόσμο από το website της επιχείρησης για να γίνει αυτό και να μετατραπούν οι επισκέπτες σε πελάτες.

Όταν οδηγούμε χρήστες στο website της επιχείρησής μας, τότε συλλέγουμε χρήσιμες πληροφορίες (Website Analytics) που αφορούν το δημογραφικό χάρτη των επισκεπτών, αλλά και πληροφορίες για τη συμπεριφορά των επισκεπτών αυτών που βοηθούν στο να κατανοήσουμε τυχόν προβλήματα στο website, να τα διορθώσουμε και να βελτιώσουμε περαιτέρω τον ιστότοπο μας.

Χρήσιμες πληροφορίες, αυτές που με κόπο προσπαθεί κάθε επιχείρηση να μεταδώσει στο κοινό στόχο. Αυτές δεν είναι μόνο η διεύθυνση, το τηλέφωνο και ο χάρτης. Πολλοί επισκέπτες θέλουν να μαθαίνουν περισσότερα από τις επιχειρήσεις. Θέλουν να μαθαίνουν την πλήρη ταυτότητά τους, τον τρόπο που γεννήθηκαν, τις αξίες, τα ήθη και τα έθιμά τους, τις διαδικασίες μέσω των οποίων προσφέρουν τα προϊόντα τους. Με άλλα λόγια, ένα website αποτελεί τον αποκλειστικό και ιδιόκτητο χώρο, όπου μια επιχείρηση συστήνεται πλήρως στο κοινό και παρουσιάζει αναλυτικά όλες τις πτυχές της. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ενισχύει και την εξωστρέφειά της παρουσιάζοντας ένα φιλικότερο και πιο ανθρώπινο πρόσωπο στο κοινό στόχο.

Η επιχείρηση που διαθέτει επίσημο εταιρικό website εκμεταλλεύεται φυσικά και το Google search. Ναι, ένα Facebook business page εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, όμως και πάλι η επιχείρηση δεν έχει τον πλήρη έλεγχο του SEO με αποτέλεσμα ότι εμφανίζεται να μην είναι επεξεργάσιμο και παραμετροποιήσιμο. Επιπλέον, το website μπορεί να χτιστεί με τα κείμενα, τις περιγραφές, τους τίτλους και τα keywords που οι πελάτες της επιχείρησης ψάχνουν, επιτυγχάνοντας κάτι πολύ σημαντικό, την ισχυροποίηση της παρουσία της στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εν κατακλείδι, ένα Facebook business page μπορεί να αντικαταστήσει το website; Προφανώς και όχι. Ένα Facebook business page αποτελεί το μεγαλύτερο κανάλι social media για να δημιουργήσουμε κυκλοφορία προς το site, αποτελεί το μέρος όπου θα προβάλουμε και θα προωθήσουμε στοχευμένο περιεχόμενο για να προσελκύσουμε περισσότερους χρήστες και να αυξήσουμε τη βάση των μελών μας. Όμως, αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι από την ολοκληρωμένη digital στρατηγική που πρέπει να αναπτύξουμε για την επιχείρησή μας, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα online εργαλεία, ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη digital παρουσία. Τα οφέλη από μια ολοκληρωμένη digital στρατηγική με ένα σύγχρονο website και τα στρατηγικά επιλεγμένα κανάλια επικοινωνίας είναι πολλαπλά και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος είναι αυτή που θα μας αποφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα στον έντονα ανταγωνιστικό χώρο του διαδικτύου, γεγονός που ισχύει τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. Επομένως, το website μιας επιχείρησης δεν είναι “καλό να υπάρχει”, είναι αναγκαίο.

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες του δικού σου εστιατορίου και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο social media marketing;

 

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close