WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Λαμψάκου 11, Αθήνα, 11528
(+30) 215 515 0525
[email protected]
Follow us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ VS SOCIAL MEDIA 0-1. ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ; ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ.

Και έρχεται η στιγμή που ενώ νομίζεις ότι “τα ξέρεις εσύ τα Social Media”, στην πορεία το αποτέλεσμα για την επιχείρησή σου δεν είναι αυτό που περίμενες. Και φυσικά όταν μιλάμε για αποτελέσματα εννοούμε conversions.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Για κάποιον όχι περίεργο λόγο, αποφασίσατε να συμμετάσχετε στα Social Media με την επιχείρησή σας, δημιουργήσατε τo Fan Page, συμπληρώσατε (ή και όχι) τις απαιτούμενες πληροφορίες και κάνατε το πρώτο σας post. Συνεχίσατε να κάνετε post, πατήσατε “έτσι από περιέργεια” πάνω στα “call to action” κουμπάκια για να ενεργοποιήσετε τη διαφήμιση που σας προτείνει το Facebook και ξεκινήσατε να προσελκύετε κόσμο. Τα post συνεχίστηκαν και αυξήθηκαν τα likes. Επίσης αυξήθηκε και ο αριθμός των fans που πλέον έχει αποκτήσει η επιχείρησή σας. Κάνατε λογαριασμούς και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας όπως το Twitter, το Instagram κτλ, αλλά δεν ασχοληθήκατε ποτέ. Μετά από λίγο καιρό ξεχνούσατε να το ανανεώσετε τακτικά και τελικά παρατηρήσατε ότι εκτός από φίλους και γνωστούς, το κοινό που προχωράει σε μετατροπή είναι ελάχιστο έως μηδενικό. Έπειτα, είτε δεν ασχοληθήκατε ποτέ λόγω έλειψης χρόνου ή το δώσατε σε κάποια εταιρεία για να το διαχειρίζεται. Σας θυμίζει κάτι αυτή η ιστορία;

Στις μέρες μας αν ρωτήσετε κάποιον για το τι έφταιξε ή το τι φταίει για τη δική σας επιχείρηση, θα σας πει το περιεχόμενο. Και πολύ σωστά θα σας πει. Το περιεχόμενο είναι η αρχή και το τέλος των καναλιών επικοινωνίας, είναι το άλφα και το ωμέγα, είναι η καρδιά του κέντρου επιχειρήσεων σας. Το περιεχόμενο δεν ήταν από πάντα έτσι. Οι συνθήκες το ανάγκασαν όμως να γίνει. Τι; Απαιτητικό. Και να ζητά την προσοχή πάνω του. Γιατί; Γιατί τα τελευταία χρόνια οι χρήστες βομβαρδίστηκαν με ανούσιες εικόνες και χλιαρές δημοσιεύσεις. Γιατί εκπαιδεύτηκαν, έγιναν πιο απαιτητικοί και πλέον για ν’ αντιδράσουν αναζητούν κάτι που θα τους εκφράζει απόλυτα. Γενικά, κάτι που θα τους κινήσει το ενδιαφέρον.

Εκτός όμως από το περιεχόμενο φταίει και η εικόνα. Ναι αλλά θα πείτε η εικόνα διαμορφώνεται από το περιεχόμενο. Ναι αλλά θα σας πούμε εμείς, η εικόνα δε διαμορφώνεται μόνο από το περιεχόμενο, αλλά και από δεκάδες άλλους παράγοντες τους οποίους οι περισσότερες επιχειρήσεις αγνοούν. Η ψηφιακή σας παρουσία αποτελεί την αντανάκλαση της επιχείρησής σας, γι’ αυτό θα πάρουμε και πάλι το παράδειγμα του φυσικού καταστήματος, καθώς με την ίδια και περισσότερη προσοχή πρέπει ν’ αντιμετωπίζεται η διαχείριση της online προβολής σας. Θ’ αφήνατε το κατάστημά σας χωρίς ταμπέλα ή χωρίς τηλέφωνο επικοινωνίας; Σαφώς και όχι. Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικούς από αυτούς τους παράγοντες που διαμορφώνουν κατά ένα μεγάλο μέρος την εικόνα της επιχείρησής σας, ή αλλιώς το τι εικόνα σχηματίζεται στο μυαλό του καταναλωτή βλέποντας τα κανάλια επικοινωνίας σας.

 

  1. Η σωστή συμπλήρωση των πληροφοριών της επιχείρησης όπως διεύθυνση, τηλέφωνα, σύντομη και εκτενής περιγραφή κτλ..

  2. Η ανάλυση και οι προκαθορισμένες διαστάσεις των εικαστικών στοιχείων. (λογότυπο, cover image και post image κτλ.)

  3. Η ορθή σύνταξη των προτάσεων που απαρτίζουν το περιεχόμενο.

  4. Η ορθή χρήση των σημείων στίξης.

  5. Ο τρόπος με τον οποίο απαντώνται τα σχόλια και οι κριτικές των χρηστών.

  6. Το ύφος που χρησιμοποιείται στις προτάσεις των post το οποίο πρέπει να είναι συγκεκριμένο και ομοίομορφο.

  7. Η σωστή χρήση των #hashtags.

  8. Η συχνότητα με την οποία δημιουργούνται οι δημοσιεύσεις.

 

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις “λεπτομέρειες” όπως θα τις χαρακτήριζαν πολλοί, που όμως κάνουν τη διαφορά και επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τη συνολική εικόνα της επιχείρησής σας. Τα Social Media εκτός από κανάλια τα οποία μεταφέρουν μηνύματα, αποτελούν κυρίως κανάλια προβολής, στα οποία εκτίθεται κάθε επιχείρηση που συμμετέχει. Η μέτρια και μη επαγγελματική εφαρμογή τους μπορεί να προκαλέσει τ΄αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα και να οδηγήσει σε μη αναστρέψιμη αρνητική εικόνα της επιχείρησής σας. Γι’ αυτό, όταν μία επιχείρηση αποφασίσει να τα χρησιμοποιήσει, είναι καλό να το κάνει άριστα και προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια, είτε λαμβάνοντας συμβουλές από ειδικούς, είτε προσφέροντας την ολοκληρωτική διαχείρισή τους σε εξειδικευμένη εταιρεία.

Θέλεις ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες της δικής σου επιχείρησης και να σου προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο social media marketing;

 

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο