Το 2016, συνεργαστήκαμε με την ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, για να αναπτύξουμε και να εφαρμόσουμε μία συνολική στρατηγική marketing.
Ανάλυση, δημιουργία και ανάπτυξη ενός πολύπλευρου πλάνου με ενέργειες που εκπληρώνουν στρατηγικούς marketing στόχους, όπως την οργάνωση δεδομένων, την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.
Ξεκινήσαμε με την εφαρμογή μιας λεπτομερούς έρευνας συγκεντρώνοντας τα κύρια χαρακτηριστικά και τους βασικούς ανταγωνιστές της ασφαλιστικής αγοράς.
Μία SWOT ανάλυση χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για να σχηματίσουμε μια σαφέστερη εικόνα της κατάστασης στο εσωτερικό και στο εξωτερικό περιβάλλον.
Η συλλογή και η οργάνωση των διαθέσιμων δεδομένων, μας οδήγησε στην ανανέωση της εταιρικής εικόνας, στο σχηματισμό μιας νέας εταιρικής φωνής και στην εφαρμογή μιας σύγχρονης προσέγγισης που θα οδηγήσει στην αύξηση του engagement με το κοινό-στόχο χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα offline marketing εργαλεία.
Έπειτα από τη δημιουργία ενός νέου περιγραφικού motto για ν’ αντιμετωπιστεί η σύγχυση του κοινού σχετικά με το προσφερόμενο προϊόν, πραγματοποιήθηκε η σχεδίαση μιας νέας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας και προωθητικών στοιχείων, καθώς και η καθοδήγηση του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την εναρμόνισή τους με τη νέα αυτή ανανεωμένη εταιρική εικόνα.
Η ανεωμένη εταιρική εικόνα συνοδευόμενη από νέες τακτικές marketing, δημιούργησε μία νέα προσέγγιση και μία πιο σύγχρονη δομή, τοποθετώντας το marketing σε κάθε ενέργεια της εταιρείας, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον, γεγονός που είχε σημαντικά θετική επίδραση στο κοινό-στόχο.
Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.