WEEROOT
Θέλετε να ξεκινήσετε ένα νέο project για την επιχείρησή σας;
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ
Πατησίων 137, Αθήνα, 11251
(+30) 210.32.100.11
info@weeroot.gr
Follow us
 

Δατηρώντας την κερδοφορία

Αναπτύσσοντας μια εξειδικευμένη social media marketing στρατηγική,
κατά τη διάρκεια των capital controls του 2015.
Διατηρώντας την κερδοφορία.

Πελάτης.

Υψηλή γαστρονομία κατά τη διάρκεια των capital controls

Αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική social media marketing στρατηγική για το Almyra Seaside και το Via Pastarella, δύο επιχειρήσεις υψηλής γαστρονομίας, κατά τη διάρκεια της επιβολής των capital controls του 2015.

Πρόκληση.

Διατήρηση κερδοφορίας κατά τη διάρκεια των capital controls

Όταν πρέπει να προσελκύσεις πελάτες σε ένα σχεδόν πολυτελές περιβάλλον εστίασης, τότε τα πράγματα γίνονται λίγο πιο πολύπλοκα απαιτώντας εξειδικευμένη προσέγγιση.

Τα βήματα.
Βήμα 1
Έρευνα

Σε αυτή την ειδική περίπτωση, η έρευνα δεν επικεντρώθηκε τόσο στις ίδιες τις επιχειρήσεις, όσο στο εξωτερικό περιβάλλον, επιδιώκοντας να υπάρχει η μέγιστη κατανόηση της επίδρασης των ειδήσεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και η συνεχης ενημέρωση για τις εξελίξεις ώστε να γίνονται οι απαραίτητες στρατηγικές προσαρμογές.

Βήμα 2
Ανάλυση

Λαμβάνοντας υπόψη τα τελεταία νέα, επικεντρωθήκαμε στη μελέτη της online συμπεριφορά των χρηστών σε επιχειρήσεις του κλάδου μέσα από τα μεγαλύτερα social media κανάλια, παρατηρώντας ειδικά τις συζητήσεις που λάμβαναν χώρα στο Twitter.

Βήμα 3
Brainstorming & σχεδιασμός

Κάτω από αυτές τις απρόβλεπτες συνθήκες, προσαρμόσαμε το εταιρικό ύφος και αναπτύξαμε μια πιο απλή, πιο ανθρώπινη και πιο συναισθηματική προσέγγιση, προσέχοντας να φιλτράρουμε οποιοδήποτε ευαίσθητο περιεχόμενο που θα προκαλούσε αρνητικές αντιδράσεις.

Βήμα 4
Εφαρμογή

Προσαρμόσαμε πληρως το εταιρικό ύφος και δημιουργήσαμε ευχάριστο περιεχόμενο, επικεντρωνόμενοι μεταξύ άλλων, στην ευτυχία που δημιουργεί το φαγητό παρέα με φίλους. Τέλος, και αφού είχαμε διαμορφώσει και προσαρμόσει πλήρως το νέο εταιρικό ύφος, δημιουργήσαμε πληροφόρηση που αφορούσε την ύπαρξη τρόπων πληρωμής με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στα πλαίσια της διευκόλυνσης των επισκεπτών.

Βήμα 5
Αξιολόγηση

Για τουλάχιστον 20 ημέρες, επιτύχαμε να προσαρμόσουμε την digital παρουσία δύο εστιατορίων υψηλής γαστρονομίας κάτω από ειδικές συνθήκες, διατηρώντας παράλληλα την κεδροφορία, αρκετές φορές χωρίς να γίνεται χρήση διαφημιστικών καμπανιών Facebook Ads και με τη λήψη μηδενικών αρνητικών σχολίων.

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπληρώστε το email σας για να λάβετε τις τιμές των διαθέσιμων πακέτων.

Συνεχίζοντας στον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close