Social media: 8 λογοι για τους οποιους ειναι το απολυτο εργαλειο στην εστιαση. (μερος β’)

Στο πρώτο μέρος του άρθρου μας (δείτε εδώ) είδαμε τους πρώτους τέσσερις λόγους, για τους οποίους τα social media είναι το απόλυτο εργαλείο στην εστίαση. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε το δεύτερο μέρος με τους υπόλοιπους τέσσερις λόγους, από την αναγνωρισιμότητα μέχρι και τον έλεγχο της φήμης.

Read more

Social media: 8 λογοι για τους οποιους ειναι το απολυτο εργαλειο στην εστιαση. (μερος α’)

Ο κλάδος της εστίασης μπορεί να είναι από τους τελευταίους που μπήκαν στα social media, όμως πλέον τα χρησιμοποιεί σε κάθε του ενέργεια.

Read more

Οι μικρες επιχειρησεις χανουν το χρονο τους στα social media.

Σε συζητήσεις που έχουμε συχνά πυκνά με επιχειρήσεις κάθε είδους, ειδικά μικρές επιχειρήσεις, ακούμε τη φράση “τα social media είναι χάσιμο χρόνου”. Κρίνοντας από τη δραστηριότητα αρκετών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων στα social media, πιθανότατα ναι, είναι χάσιμο χρόνου.

Read more

Το “Reactions button” ειναι εδω και σφυγμομετρα το κοινο του Fan Page σου.

Το “Reactions button” έρχεται για να μας βοηθήσει να εκφράσουμε τα ακριβή συναισθήματά μας και επηρεάζει άμεσα το Fan Page της επιχείρησής σου.

Read more

5 τροποι που τα Social Media εξελισσουν το customer service.

Τα Social Media αλλάζουν το πρόσωπο του customer service, η εξυπηρέτηση πελατών εξελίσσεται και το ίδιο μπορείς να κάνεις κι εσύ για την επιχείρησή σου εκμεταλλευόμενος τη δύναμη που σου προσφέρουν.

Read more

Ποιοι ειναι οι πραγματικοι λογοι για τους οποιους ενα ξενοδοχειο πρεπει να συμμετεχει στα social media;

Πριν λίγα χρόνια, τα social media ήταν ένα trend της εποχής, σήμερα είναι μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων χρηστών που ασκεί μεγάλη επίδραση στις υπόλοιπες βιομηχανίες του παγκόσμιου επιχειρηματικού χάρτη. Ως ξενοδόχος, δε μπορείς ν’ αφήσεις ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες που αυτή τη στιγμή σου παρέχουν.

Read more

Το Facebook μετατρεπεται σε μια παγκοσμια online αγορα.

Tο Facebook παρουσίαζει δύο νέες ενότητες για τις επιχειρήσεις, που σκοπό έχουν να μετατρέψουν το γίγαντα των Social Media σε μια παγκόσμια online αγορά.

Read more

Το Facebook ανακοινωνει το “Dislike button”. Και δεν ειναι αυτο που νομιζεις.

Πάνε χρόνια από την πρώτη φορά που οι χρήστες ξεκίνησαν να ζητούν την εφαρμογή ενός “dislike button”. Ίσως έφτασε η στιγμή να γίνει πραγματικότητα, αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις.

Read more

Γιατι καθε εστιατoριο πρεπει να εχει website.

Συχνά κάνουμε αυτή την κουβέντα με συνεργάτες μας, είτε υπάρχοντες είτε μελλοντικούς, οι οποίοι μας ρωτάνε αν τελικά αξίζει η επένδυση ενός website για την επιχείρησή τους. Η απάντηση που δίνουμε στον καθένα είναι κάθε φορά θετική, όμως πολλές φορές μας αρέσει να αναπτύσσουμε λίγο παραπάνω τις σκέψεις μας μελετώντας τους παράγοντες ενός website που επιδρούν θετικά, ανάλογα πάντα με το είδος της επιχείρησης.

Read more

Κριση και marketing budget. Μια σχεση παθους.

Κάθε φορά που η οικονομία εμφανίζει σημάδια ύφεσης, η πρώτη ερώτηση που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι η εξής: “Πόσα χρήματα θα πρέπει να ξοδεύω για διαφήμιση τώρα;”. Βασικά εννοούν, “Πόσα χρήματα θα πρέπει να κόψω από τη διαφήμιση;”.

Read more