December 3, 2015 Weeroot Digital

10 σημαδια που δειχνουν οτι χρειαζεσαι ενα digital agency για την επιχειρηση σου.

Digital agency, το ακούς συνέχεια, το βλέπεις στο διαδίκτυο, κάποιοι ανταγωνιστές σου ήδη συνεργάζονται με ένα. Μήπως ήρθε η ώρα και για τη δική σου επιχείρηση;

Όταν έχεις μία μικρή ή μεσαία επιχείρηση, ξεκινάς και συνεχίζεις συνήθως να τα κάνεις όλα μόνος σου. Κάνεις αυτά που μπορείς και αυτά που πρέπει. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι εσύ γνωρίζεις την επιχείρησή σου, τα προϊόντα σου και τους πελάτες σου καλύτερα από τον καθένα. Βέβαια, μέχρι να έρθει η στιγμή που πλέον δεν είναι λογικό να τα κάνεις όλα μόνος σου και η ενασχόλησή σου με όλες τις ενέργειες του marketing κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

Ποια είναι λοιπόν τα σημάδια που πρέπει να παρατηρήσεις, για να καταλάβεις ότι έχει έρθει η ώρα που πρέπει να συνεργαστείς με ένα digital agency (δείτε εδώ τι σημαίνει ο όρος digital agency);

1. Αποφάσισες να εφαρμόσεις το digital marketing.

Μετά λοιπόν από ώριμη σκέψη, αποφάσισες ότι θα πρέπει επιτέλους να συμμετάσχει και η δική σου επιχείρησή στο digital marketing που τόσο καιρό ακούς δεξιά και αριστερά. Στο είπαν οι φίλοι σου, το διάβασες σε άρθρα, το βλέπεις στους ανταγωνιστές σου. Δημιουργείς λοιπόν λογαριασμούς στο Facebook, στο Google+, στο Instagram και κάνεις και μια προσπάθεια και στο Twitter. Παράλληλα κάνεις και μερικές βελτιώσεις στο site σου. Συνεχίζεις όμως να τα κάνεις όλα μόνος σου για να εξοικονομήσεις χρήματα.

Για πολλές επιχειρήσεις, οι ενέργειες digital marketing δεν αποφέρουν τα αναμενόμενα. Συνήθως ανακόπτονται από site τα οποία δε λειτουργούν σωστά σε φορητές συσκευές όπως smartphone και tablets (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο για τα site που είναι mobile friendly) και συνδέονται με λογαριασμούς social media που αποτυγχάνουν να περάσουν το μήνυμα και να φέρουν νέους πελάτες, καθότι είναι ακαθόριστης ταυτότητας και ασύμφωνοι σε σχέση με το περιεχόμενο και τη συχνότητα που αυτό δημοσιεύεται. Είσαι σίγουρος ότι αυτό που κάνεις στο τέλος δε σου κοστίζει περισσότερο;

2. Δεν είσαι ειδικός στο digital marketing.

Θα έκανες ποτέ μόνο σου την ανακαίνιση του μαγαζιού σου; Πιθανότατα δε θα έκανες τίποτα μόνος σου για να μη χάσεις χρόνο και υπό το φόβο το αποτέλεσμα των ενεργειών σου να μην αρέσει στους πελάτες σου. Το ίδιο συμβαίνει και με το digital marketing. Μία προσπάθεια που κάνεις εσύ μόνος σου μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα και να βλάψει τη φήμη της επιχείρησής σου διώχνοντας μακριά τους πελάτες.

Υπάρχει μία λεπτή γραμμή, η οποία ορίζει το σημείο μέχρι το οποίο πρέπει να σπαταλήσεις χρόνο δουλεύοντας πάνω σε ένα project. Αν περάσεις τη γραμμή αυτή, τότε το κόστος είναι δυσανάλογο και τα αποτελέσματα συνήθως αρνητικά. Εξάλλου, όταν αφιερώνεις πολύ χρόνο σε κάτι, τότε αμελείς ή υποβαθμίζεις τις υπόλοιπες εργασίες που είναι εξίσου σημαντικές.

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, το να συνεργαστείς με ένα digital agency για να σου παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες digital marketing είναι πολύ πιο οικονομικό από το να προσπαθείς να τα κάνεις όλα μόνος σου ή να προσλάβεις ένα άτομο μέσα στην επιχείρηση  για να κάνει τη δουλειά αυτή. Εκμεταλλεύεσαι την εξειδίκευση, τις γνώσεις και τις σχέσεις του digital agency με το επιχειρηματικό πειρβάλλον, γλιτώνεις το κόστος εκπαίδευσης και προχωράς άμεσα χωρίς να χάνεις χρόνο στο να σχεδιάσεις και να εφαρμόσεις τη στρατηγική για ν’ αντιμετωπίσεις όλα τα πιθανά προβλήματα.

3. Θέλεις να εστιάσεις πάνω στη δουλειά σου.

Ειδικά στην περίπτωση που χτίζεις εσύ ο ίδιος την επιχείρησή σου, τότε είναι που πρέπει να μείνεις συγκεντρωμένος και να μην αποσπάται η προσοχή σου στο πως θα δημιουργήσεις την εταιρική εικόνα και θα προβάλλεις το συγκριτικό πλεονέκτημα του προϊόντος σου. Το βασικό προϊόν σου είναι η βάση για όλα. Αν κάτι δεν πάει καλά στη δημιουργία του, τότε οποιαδήποτε στρατηγική digital marketing και να εφαρμόσεις θα φέρει μη επιθυμητά αποτελέσματα. Συγκεντρώσου λοιπόν σε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλύτερα. Από την άλλη, ένα εξαιρετικό προϊόν θα παραμείνει στην αφάνεια αν δεν εφαρμόσεις το κατάλληλο marketing, αν δεν επενδύσεις στο χτίσιμο της εταιρικής εικόνας, στην αναγνωρισιμότητα και στη δημιουργία leads που θα φέρουν τις επιθυμητές μετατροπές (πωλήσεις).

4. Οι πωλήσεις σου είναι στάσιμες.

Αν γνωρίζεις ότι το προϊόν σου έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που δημιουργούν το απαιτούμενο συγκριτικό πλεονέκτημα, αν είσαι σίγουρος ότι υπάρχει το κοινό μέσα στην αγορά που ενδιαφέρεται για το προϊόν σου αλλά οι πωλήσεις παραμένουν στάσιμες, τότε ίσως χρειάζεσαι τη βοήθεια ενός digital agency και την εφαρμογή μιας συνολικής στρατηγικής digital marketing. Ένας εύκολος τρόπος για να το διαπιστώσεις; Πραγματοποίησε μια συνάντηση με ένα digital agency, συζήτησε τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις και πάρε πληροφορίες για το πως θα τα επιλύσεις. Θα κατανοήσεις τους λόγους που η επιχείρησή σου δεν αναπτύσσεται και λογικά θα καταλήξεις και στο ποιο digital agency  μπορεί να κάνει τη δουλειά καλύτερα για σένα.

5. Δεν έχεις χρόνο.

Υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην πιεσμένη εβδομάδα και στα χίλια κομμάτια που πρέπει να γίνεις για να φέρεις σε πέρας όλες τις εργασίες που απαιτεί η επιχείρησή σου. Στην πρώτη περίπτωση, η “διαβολοβδομάδα” κάποτε τελείωνει και ξαναβρίσκεις τους κανονικούς σου ρυθμούς. Στη δεύτερη περίπτωση, η συνεχής υπερπροσπάθεια για να τα προλάβεις όλα δεν τελεώνει ποτέ και μάλιστα επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα αφού καταπιάνεσαι με όλα από λίγο και δε δίνεις την απαραίτητη προσοχή. Έθεσες στόχους στην αρχή του χρόνου; Κοίτα ξανά τις σημειώσεις σου και δες ποιοι στόχοι έχουν επιτευχθεί. Αν μετά από μήνες, οι περισσότεροι στόχοι σου έχουν χαθεί, τότε ίσως ήρθε η στιγμή να βρεις εξωτερική βοήθεια, ένα digital agency που θ΄αναλάβει να εκπληρώσει αυτούς τους στόχους για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.

6. Δεν ξέρεις τι πραγματικά δουλεύει.

Ξαφνικά αντιλαμβάνεσαι μια αύξηση στο ενδιαφέρον των πελατών, αρκετά τηλέφωνα, email, κίνηση προς το site της επιχείρησής σου, όμως ξέρεις από που προήλθαν όλα αυτά; Τι ήταν αυτό που τα προκάλεσε; Αν δεν ξέρεις, τότε ίσως χάνεις το χρόνο σου σε αναποτελεσματικές τακτικές marketing και μια μεγάλη ευκαιρία να συγκεντρώσεις και να επενδύσεις τις δυνάμεις σου σε αυτό που πραγματικά δουλεύει και προκαλεί την κίνηση αυτή του κόσμου προς το προϊόν σου.

Πώς οι στρατηγικές ενέργειες marketing συμβάλλουν στην αύξηση της κίνησης στον εταιρικό σου ιστότοπο; Αν δε μπορείς ν’ απαντήσεις, τότε ίσως ήρθε η ώρα ένα digital agency να σου δώσει απάντηση.

7. Αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα που απαιτεί λύση.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που ίσως χρειάζεσαι ένα digital agency είναι ότι αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα marketing. Μπορεί αυτό να σημαίνει ότι οι πωλήσεις της επιχείρησής σου δεν είναι οι αναμενόμενες. Μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι ισχυρός. Ίσως ελάχιστοι γνωρίζουν ότι υπάρχεις. Ίσως οι ενέργειες marketing που εφαρμόζεις να μην αποφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Ένα digital agency εκτός του ότι μπορεί να προσφέρει λύσεις σε όποια από αυτά τα προβλήματα, μπορεί επίσης να εφαρμόσει τακτικές marketing που λειτουργούν προς την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής σου και σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα θέτοντας νέους υψηλότερους στόχους για το μέλλον. Ακόμα και αν δεν γνωρίζεις ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα, ένα digital agency μπορεί ν’ αναλύσει τα δεδομένα, να κατανοήσει την κατάσταση, να εντοπίσει το πρόβλημα και να επιφέρει τη βέλτιστη λύση.

8. Δεν έχεις τους πόρους για να δημιουργήσεις μια ομάδα marketing μέσα στην επιχείρισή σου.

Το να προσλάβεις στην επιχείρησή σου έναν content creator, ένα marketing specialist, ένα social media manager και ένα graphic designer είναι κάτι αρκετά κοστοβόρο. Ακόμα και αν αυτό αποτελεί κάτι που είναι εκτός των οικονομικών δυνατοτήτων της επιχείρησής σου, όταν προσλαμβάνεις ένα digital agency για να κάνει τη δουλειά, απολαμβάνεις τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες όλων αυτών των υπαλλήλων που αναφέραμε παραπάνω, στην τιμή της αμοιβής του ενός υπαλλήλου.

9. Η επιχείρησή σου αναπτύσσεται και θέλεις να ενισχύσεις την προβολή σου.

Αυτός είναι ίσως και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι επιχειρήσεις έρχονται στη Weeroot. Υγιείς επιχειρήσεις που αναπτύσσονται καθημερινά και πλέον θέλουν τη βοήθεια και την εξειδίκευση ενός digital agency για ν’ αναπτυχθούν μαζί. Καθώς η επιχείρησή σου αποκτά μια πολύ καλή φήμη, προσφέρει άριστα προϊόντα και υπηρεσίες και λαμβάνει εξαιρετικό feedback, τότε ένα site περασμένης τεχνολογίας και μία online εικόνα συγκεχυμένων μηνυμάτων και μη οργανωμένου περιεχομένου δεν πρόκειται να λειτουργήσει προς το μέρος της περαιτέρω ανάπτυξης. Χρειάζεσαι μια ομάδα ειδικών που θα εκμεταλλευθεί τις δυνατότητες της επιχείρησης, τη θετική γνώμη του κοινού και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και βιωσιμότητα.

10. Έχεις στο μυαλό σου την ιδέα για να φτιάξεις τη δική σου επιχείρηση.

Ετοιμάζεσαι να κάνεις τη δική σου επιχείρηση. Έχεις την ιδεά, έχεις διαμορφώσει τις λειτουργίες και το προϊόν, αλλά δε μπορείς όλα αυτά να τα βάλεις σε μια σειρά πάνω σε ένα χαρτί και να συνθέσεις το business plan. Έχεις συνθέσει το business plan, αλλά δε γνωρίζεις αν είναι ολοκληρωμένο, αν καλύπτει όλες τις μελλοντικές ανάγκες. Έχεις στο μυαλό σου και το marketing plan με όλες τις ενέργειες που απαιτούνται τόσο για το ξεκίνημα όσο και για το προσεχές μέλλον. Ίσως θα έπρεπε να λάβεις τη βοήθεια των ειδικών, να επιβεβαιώσεις ότι αυτά που σκέφτεσαι, αυτά που σχεδιάζεις είναι βιώσιμα, έχουν όντως δυνατότητες και θα σε πάνε πιο μακριά από τη σύντομη λειτουργία ορισμένων μόνο μηνών. Ίσως θα πρέπει να προσλάβεις ένα digital agency που θ΄αναλάβει να εφαρμόσει την εξειδίκευση και όλες τις κατάλληλες τεχνολογίες για το νέο αυτό ξεκίνημα. Η αρχή λένε είναι το ήμισυ του παντώς, και αυτό είναι κάτι που ισχύει και στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Στο σημερινό πολύ πιεσμένο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις παλεύουν να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό, να προβληθούν πρώτες και καλύτερα από άλλους στα μάτια των πιθανών πελατών τους και ν’ αυξήσουν τις πωλήσεις τους για να επιτύχουν τη συνέχιση της λειτουργίας τους. Το διαδίκτυο προσφέρει πλέον τα εργαλεία για αποτελεσματική και κυρίως μετρήσιμη εφαρμογή στρατηγικών ενεργειών marketing. Στο διαδίκτυο σήμερα είναι οι πελάτες σου. Εσύ θα μείνεις απ’ έξω;

Εσείς συνεργάζεστε με κάποιο digital agency; Έχετε προηγούμενη εμπειρία με digital agency; Πείτε μας τη γνώμη σας.

Διακρίνετε κάποιο από τα παραπάνω που να συμβαίνει στη δική σας περίπτωση; Αν ναι, τότε δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Θέλετε ν’ αναλύσουμε τις ανάγκες τη δικής σας επιχείρησης και να σας προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής online; Επικοινωνήστε μαζί μας στο 6972070005 ή στο info@weeroot.gr

Tagged: , , , , , ,